Trainingen

Aquarunningtrainingen zijn individueel of in een groep te volgen.

Individuele trainingen

Voor individuele trainingen neem je het beste contact op per e-mail of What’s app, zodat we beiden helder hebben wat de inhoud van de training moet zijn en in welk zwembad de training gegeven wordt. Je kunt hierbij denken aan blessureherstel, wensen van een andere behandelaar, trainen van specifieke spiergroepen, werken aan je techniek of misschien train je liever alleen met een trainer. Je ontvangt vooraf een prijsopgave, zodat je weet waar je aan toe bent.

Groepstrainingen

Bij de groepstrainingen volg je een trainingscyclus van vier tot twaalf weken. Je schrijft je in voor de hele cyclus en we werken aan je uithoudingsvermogen en spierkracht en bij de techniekonderdelen dan wekelijks aan een of twee specifieke punten. Dat kan onder andere zijn hoge knieinzet, afzet, timing, coördinatie, pasfrequentie. Ook is er een korte trainingscyclus van vier weken, waarin we behalve aan je uithoudingsvermogen en kracht, elke week aan hetzelfde technische punt werken. Waaraan we gaan werken en het vereiste instapniveau is vooraf duidelijk, zodat je weet waarvoor je je inschrijft. Bij sommige groepstrainingen is het mogelijk om een losse les te boeken. Dit staat bij de training aangegeven.

Trainingskalender

Bekijk de actuele trainingskalender en informeer of er plaats is op
What’s App 0623165907 of per e-mail info@aquarunning.nl

Telefonisch contact opnemen kan uiteraard ook, maar ik heb op mijn werk geen telefoon bij me. Dat maakt het soms lastig om mij telefonisch te bereiken.